Το Δίκτυο Enterprise Europe Network (EEΝ), μέλος του οποίου είναι η ΑΝΚΟ-Αναπτυξιακή Δυτικής Μακεδονίας Α.Ε., διοργανώνει διαδικτυακή εκδήλωση επιχειρηματικών συναντήσεων κατά τη διάρκεια της Εκθεσης Tavola Online.
Στόχος της διαδικτυακής αυτής εκδήλωσης B2B είναι με την υποστήριξη του Δικτύου ΕΕΝ οι αγοραστές (buyers) να έρθουν σε επαφή με παραγωγούς "premium" προϊόντων τροφίμων & ποτών.
1. Για το χρονικό διάστημα κατά το οποίο ισχύει η κήρυξη της Περιφερειακής Ενότητας σε επίπεδο 4, οι εργαζόμενοι επιχειρήσεων-εργοδοτών που εδρεύουν ή έχουν υποκατάστημα στην εν λόγω Περιφερειακή Ενότητα και πλήττονται σημαντικά σύμφωνα με τη διευρυμένη λίστα ΚΑΔ Απριλίου, δύναται να τεθούν σε προσωρινή αναστολή σύμβασης εργασίας και είναι δικαιούχοι αποζημίωσης ειδικού σκοπού, αναλογικά για το διάστημα που ορίζεται κατ' ελάχιστο σε 14 ημέρες, υπολογιζόμενη επί ποσού 534 ευρώ. Για το ανωτέρω χρονικό διάστημα καλύπτονται αναλογικά και οι πλήρεις ασφαλιστικές εισφορές, υπολογιζόμενες επί του ονομαστικού μισθού από τον κρατικό προϋπολογισμό. Για τις επιχειρήσεις που κλείνουν με εντολή δημόσιας αρχής, αναστέλλεται υποχρεωτικά η σύμβαση εργασίας των εργαζομένων και για όσο διάστημα ισχύει η αναστολή, οι απολύσεις είναι άκυρες. Οι επιχειρήσεις, για ισόχρονο διάστημα μετά την άρση της αναστολής υποχρεούνται να διατηρήσουν τον ίδιο αριθμό εργαζομένων.
Έκκληση για βοήθεια προμήθειας υγειονομικού εξοπλισμού από την Περιφέρεια της Λομβαρδίας, Βόρεια Ιταλία.
Η Περιφέρεια της Λομβαρδίας στη Βόρεια Ιταλία βρίσκεται σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, λόγω του COVID-19. Προκειμένου να μπορέσει να αντιμετωπίσει την κατάσταση αυτή, η κυβέρνηση της Λομβάρδίας ξεκίνησε μια διεθνή έκκληση προς τις ευρωπαικές επιχειρήσειες για παροχή βοήθειας σε είδη υγειονομικού εξοπλισμού.
Στο επισυναπτόμενο αρχείο μπορείτε να βρείτε τον κατάλογο των υλικών που χρειάζονται για την προστασία των Ιταλών ιατρών και του νοσηλευτικού προσωπικού, έτσι ώστε να καταφέρουν να αντιμετωπίσουν τους επόμενους 2 μήνες έκτακτης ανάγκης του SARS-coV-19.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείε να επικοινωνείσετε με το γραφείο προμηθειών της ARIA S.p.A. - της κεντρικής εταιρείας προμηθειών της Περιφέρειας της Λομβαρδίας - υπό τη διεύθυνση του Dr. Carmen Schweigl (επικοινωνήστε στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..)
Ο κ. Filippo Bongiovanni (e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., κινητό +39 335 7635849) βρίσκεται στη διάθεσή σας, για οποιαδήποτε διευκρίνιση μπορεί να χρειαστεί.
Η λίστα με τον απαιτούμενο εξοπλισμό που χρειάζεται, επισυνάπτεται παρακάτω.
Με βάση την πρόταση της Επιτροπής, το παρόν παράρτημα* παρουσιάζει τις προκαταρκτικές απόψεις των υπηρεσιών της Επιτροπής σχετικά με τους επενδυτικούς τομείς προτεραιότητας και το πλαίσιο προϋποθέσεων για την αποτελεσματική υλοποίηση των επενδύσεων του Ταμείου Δίκαιης Μετάβασης για την περίοδο 2021-2027 στην Ελλάδα.
Σε συνέχεια της πρόσκλησης υποβολής προτάσεων του PRIMA για την Ενότητα 2 του Ετήσιου Προγράμματος Εργασίας 2020 (http://prima-med.org/) στην επισυναπτόμενη απόφαση προσδιορίζονται οι Εθνικοί Κανόνες Συμμετοχής για τη συμμετοχή των ελληνικών φορέων στις σχετικές προτάσεις διακρατικών έργων.
Τα Ετήσια Προγράμματα Εργασίας του PRIMA βασίζονται στις προτεραιότητες του Στρατηγικού Θεματολογίου Έρευνας και Καινοτομίας (PRIMA Strategic Research and Innovation Agenda) που είναι επιγραμματικά οι εξής: