Ανοικτές Δράσεις Ενίσχυσης της Επιχειρηματικότητας για τις επιχειρήσεις της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας

    

ΚΕΠΑ ΑΝΕΜ

12 Οκτωβρίου 2021

Η ΚΕΠΑ-ΑΝΕΜ ΑΜΚΕ, αρμόδιος Εταίρος-Περιφερειακή Μονάδα του Ενδιάμεσου Φορέα Διαχείρισης ΕΦΕΠΑΕ με χωρική και επιχειρησιακή ευθύνη στις Περιφέρειες της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας ενημερώνει...

LED

23 Σεπτεμβρίου 2021

Δείτε τα βίντεο με την επίσημη παρουσίαση του προγράμματος Intereg - LED

Χρηματοδοτήσεις ANKO

14 Σεπτεμβρίου 2021

Δημοσιεύθηκε η Απόφαση παράτασης της καταληκτικής ημερομηνίας ηλεκτρονικής υποβολής αιτήσεων χρηματοδότησης στη Δράση "Στήριξη Νεοφυών Επιχειρήσεων Εθνικού Μητρώου «Elevate Greece» για την...

Διαγωνισμοί

14 Σεπτεμβρίου 2021

Η ΑΝΚΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Α.Ε. – Αναπτυξιακός Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης προκηρύσσει Δημόσιο Ανοικτό Ηλεκτρονικό Διαγωνισμό (κάτω των ορίων), μέσω του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. για την «Προμήθεια και...

Διαγωνισμοί

09 Σεπτεμβρίου 2021

Η ΑΝΚΟ Δυτικής Μακεδονίας Α.Ε. - Αναπτυξιακός Οργανισμός Τοπικής ΑυτοδιοίκησηςΑνακοινώνει ότι προτίθεται να καταρτίσει Σύμβαση Μίσθωσης Έργου (Σ.Μ.Ε.) με ένα (1) άτομο στο πλαίσιο υλοποίησης της...

Εκδηλώσεις ANKO

07 Σεπτεμβρίου 2021

Το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Δυτικής Μακεδονίας και το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης, έχουν την τιμή να σας προσκαλέσουν στην εκδήλωση παρουσίασης καλών πρακτικών και...

image Το 1ο Εργαστηριακό Κέντρο Κοζάνης σε συνεργασία με το Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστήμιου Δυτικής Μακεδονίας (http://icte.uowm.gr) και τη μη κερδοσκοπική εταιρεία WRO Hellas ( http://www.wrohellas.gr) στα πλαίσια του 1ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής με τίτλο «Η Δική μου Πόλη», διοργανώνουν τον 1ο Περιφερειακό Διαγωνισμός Ρομποτικής με τη συμμετοχή εκπαιδευτικών και μαθητών των δημοτικών σχολείων της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας. Με τον διαγωνισμό δίνεται η δυνατότητα σε περισσότερους εκπαιδευτικούς και μαθητές να έλθουν σε επαφή με τον κόσμο της εκπαιδευτικής ρομποτικής.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 8 Μαρτίου 2015 στο σχολικό συγκρότημα επί της οδού Κ. Καραμανλή 26, όπου εδρεύει το 1ο Εργαστηριακό Κέντρο Κοζάνης.

Ο Διαγωνισμός με θέμα «Η δική μου πόλη», έχει στόχο να δώσει την ευκαιρία σε παιδιά και δασκάλους και από τις 13 Περιφέρειες της χώρας, να αναπτύξουν το ταλέντο τους, τη φαντασία τους και τις επιστημονικές τους δεξιότητες για να σχεδιάσουν και να δημιουργήσουν μια ολοκληρωμένη ρομποτική κατασκευή-μοντέλο η οποία θα προσομοιώνει το θέμα του διαγωνισμού «H δική μου πόλη».

image Η αξιολόγηση του έργου κάθε ομάδας, αποτελούμενης από 3 έως 6 μαθητές, θα πραγματοποιηθεί από επιτροπή με κριτήρια τη σύλληψη της ιδέας, τον προγραμματισμό, την κατασκευή, την παρουσίαση, τη λειτουργία της Ομάδας και το σχεδιασμένο video (animation) με το λογισμικό Scratch.

 

Όροι Διαγωνισμού

  • Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι μαθητές Δημοτικού 7-12 ετών (B' - Στ' τάξεις)
  • Οι μαθητές θα πρέπει να δημιουργήσουν ομάδες των 3-6 μαθητών
  • Υποχρεωτικά εκπροσωπεί την ομάδα ένας μαθητής ως αρχηγός και ένας προπονητής άνω των 20 ετών ο οποίος μπορεί να είναι οποιοσδήποτε που να έχει σχέση με τους μαθητές (όπως δάσκαλος, γονιός) ως κηδεμόνας

Ο εξοπλισμός με τον οποίο θα συμμετέχουν οι ομάδες στον διαγωνισμό θα μπορεί να περιλαμβάνει το πολύ έως

  • 3 μοτέρ
  • 2 μπαταριοθήκες
  • 2 Hub
  • 2 υπολογιστές
  • 4 αισθητήρες (έως 2 αισθητήρες κλίσης, έως 2 αισθητήρες κίνησης)

Κατ' ελάχιστο θα πρέπει κάθε κατασκευή να έχει δύο αυτοματισμούς (μέσω δύο αισθητήρων). Μην ξεχνάτε ότι το μικρόφωνο του Η/Υ λειτουργεί και ως αισθητήρας ήχου!

Λογισμικό Προγραμματισμού

Ο προγραμματισμός για τους αυτοματισμούς αλλά και για τη δημιουργία σεναρίου/animation θα γίνει με το δωρεάν ανοιχτό λογισμικό:

Scratch http://info.scratch.mit.edu/WeDo/Tutorial

Διαδραστικότητα

Οι ομάδες πρέπει να ετοιμάσουν μέσω του Scratch την εικονική παράσταση ενός από τους αυτοματισμούς.

Εάν για παράδειγμα ο αυτοματισμός είναι ένα πουλί το οποίο κουνά τα φτερά του χρησιμοποιώντας τον αισθητήρα κλίσης, η ομάδα μπορεί να σχεδιάσει στον Η/Υ της ένα πουλί, χρησιμοποιώντας το Scratch και αλλάζοντας θέση του αισθητήρα κλίσης το πουλί να κουνά τα φτερά του.

Διευκρυνήσεις

Το project το οποίο θα παρουσιάσει η κάθε ομάδα, θα πρέπει να έχει κατ' ελάχιστο δύο αυτοματισμούς (μέσω δύο αισθητήρων) και όχι περισσότερους από τέσσερεις.

Κίνηση μέσω αυτοματισμών με χρήση μοτέρ: Κατ' ελάχιστο 1 μοτέρ και όχι περισσότερα από 2.

Αισθητήρες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από την κάθε ομάδα:

o       Αισθητήρας κλίσης (WeDo)

o       Αισθητήρας κίνησης (WeDo)

o       Αισθητήρας ήχου (Μικρόφωνο Υπολογιστή)

Η σύνδεση των αισθητήρων με τον υπολογιστή γίνεται μέσω Hub (WeDo) - USB σύνδεση (εκτός από τον αισθητήρα ήχου που είναι το μικρόφωνο του Η/Υ).

Χρήση μοτέρ μέσω μπαταρίας (battery pack) για κίνηση μηχανικών μερών (ΟΧΙ των αυτοματισμών) : ελάχιστα 0, μέγιστα 2

Σε κάθε περίπτωση ο μέγιστος αριθμός μοτέρ (είτε μέσω Hub για αυτοματισμούς ή μη, είτε μέσω μπαταρίας) δε πρέπει να ξεπερνά τα 3 μοτέρ. (μέγιστος αριθμός μοτέρ: 3)

  • Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

ΑΝΚΟ - ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Α.Ε., μέλος του Enterprise Europe Network-Hellas, 24610.24022 & 24610.27946 (εσωτ. 676,677), e-mail: info@anko-eunetwww.anko.gr & www.anko-eunet.gr, fax:24610.40210, Φον Καραγιάννη 1-3, 50100 Κοζάνη


Χρησιμοποιώντας αυτή την σελίδα, συμφωνείτε στη χρήση των cookies.